Menu

Курс по Autodesk Inventor Professional основен

1. Потребителски интерфейс

  • Browser,Panel bar,Ribbon panel,Настройки
  • Материали и цветове
  • Управление на погледи

2. Създаване на 2D параметрични скици

  • Настройки при скициране
  • Координатна система, координатно начало оси и равнини
  • Инструменти за създаване на графични обекти
  • Геометрични ограничения
  • Визуализиране на геометрични ограничени изтриване на геометрични ограничения
  • Напълно и непълно определени скици
  • Инструменти за редактиране на графични обекти
  • Инструменти за размножаване на графични обекти

3. Създаване на детайли(Part)

  • Команди за създаване на геометрия (фичъри)
  • Изтегляне и изрязване на геометрия Екструзия (Extrude)
  • Проектиране на ръбове
  • Ротация(Revolve)
  • Плъзгане по траектория(Sweep)
  • Свързване на сечения (Loft)
  • Отвори(Hole)
  • Ребра (Rib)
  • Правоъгълно размножаване на геометрия (фичъри)
  • Кръгово размножаване на геометрия(фичъри
  • Създаване на пружина и спираловидно солидно тяло (Coil)
  • Резби(Thread)
  • Преместване на лица(Move Face)
  • Наклон на лица (Face Draft)
  • Черупки (Shell)
  • Разделяне на тела (Split)
  • Огъване (Bend)
  • Команди за повърхнини(Surface)
  • Таблични детайли (iPart)
  • Свободни форми (Freeform)
  • Директно редактиране(Direct edit)

4. Листов материал (Sheet Metal)

  • Стилове за ламарина
  • Създаване на лист (Face)
  • Огъване по контур (Contour Flange)
  • Изтегляне на ръбове (Flange)
  • Контурни огъвки (Contour Roll)
  • Преходни форми (Lofted Flange)
  • Преход между лица (Bend)
  • Подгъв (Hem)
  • Сгъване на листов материал (Fold)
  • Изрязване (Cut)
  • Съединяване на ъгли (Corner Seam)
  • Шанцови участъци ( Punch tool)
  • Срязване по дължина (Rip)
  • Разгъване на моделa( Unfold)
  • Сгъване на модела (Refold)
  • Закръгляване и скосяване на ръбове
  • Разгъвка
  • Експорт на разгъвката в DWG/DXF формат

5. Сглобена единица (Assembly)

  • Вмъкване на детайли
  • Поставяне на ограничения(Constrain)
  • Създаване на детайли в сглобената единица
  • Проверка на колизии и пресичане
  • Създаване на детайли в сглобената единица
  • Размножаване на детайли
  • Адаптивност(adaptivity)
  • Добавяне на бибилиотечни елемнти
  • Обработка в сглобената единица
  • Извличане на компоненти (Derived component)
  • Копиране , Огледално копиране
  • Списък на материалите (Bill of Materials)
  • Създаване на положения ( Representation , Flexible)
  • Нива на подробност и опростяване (Level of Detail)

6. Рамков генератор

  • Вмъкване на профили (Insert)
  • Подрязване на профили (Mitter Corners)
  • Скосяване на профил до лице (Trim – Extend To Face)
  • Скосяване на профил до профил (Trim to Frame Member)
  • Изрязване (Notch)
  • Заварки

7. Създаване чертеж на детайл

  • Генериране на изгледи (Base View)
  • Създаване на допълнителни проекции (Projected View)
  • Поставяне на размери
  • Създаване на разрези (Section View)
  • Детайлен изглед (Detail View)
  • Срязване на изгледи (Break)
  • Създаване на частични разрези (Break Out)
  • Изрязване на изгледи (Crop)
  • Създаване на рамка и таблица

8. Създаване чертеж на сглобена единица

  • Изгледи, Разрези,Положения
  • Поставяне на размери и допуски
  • Нанасяне на позиции и спецификация
  • Разглобен изглед на сглобена единица